Objavil/a: Slavko Rožič, ponedeljek, 17. marec 2008, ogledov: 2743Dežurstva v poletni sezoni 2010
Dežurstvo ekipe GRS na Brniku v poletni sezoni 2010 (zdravnik GRS, reševalec letalec GRS, policist, posadka helikopterja)
Redno dežurstvo na Brniku bo potekalo od 6.6. do 27.9.2010: junij: sobota, nedelja, prazniki julij: vse dni avgust: vse dni september: petek, sobota, nedelja, prazniki
dežurstvo predvidoma poteka od 8. do 20. ure.
Ob dogodku ReCo aktivira pristojno postajo GRS. ReCo o nesreči obvesti prvega dosegljivega reševalca po seznamu. Ko vodja intervencije zahteva pomoč dežurne ekipe na Brniku praviloma ta prevzame izvajanje in vodenje intervencije. Za pomoč lokalnega moštva ali lokalnega reševalca letalca zaprosi le v primeru, ko vidi, da ne bo zmogla intervencije izpeljati samostojno - skladno z Načrtom oveščanja in aktiviranja GRS.
Kontakti oz. dežurni telefoni: - GRS Dežurna ekipa: 031 707 085
Zadeva: izvajanje dežurstva v poletni sezoni 2010
Tudi v letošnji poletni sezoni bomo izvajali dežurstva ob koncu tedna v času visoke sezone. Osnovni namen uvedbe dežurstva je zmanjšati reakcijski čas za pričetek intervencije in delna prerazporeditev obremenjenosti in odgovornosti inštruktorjev tudi na ostale člane (v okviru pristojnosti ). Za visoko sezono smatram julij in avgust, ker je v tem času povečan obisk v gorah in bistveno manjša prisotnost reševalcev v domačem okolju (dopusti).
Dodatna navodila glede dežurstev: - dežurstva se izvajajo ob sobotah, nedeljah in praznikih, cel dan - dežurna sta po 2 člana - dežurstva se izvajajo po priloženem seznamu - morebitne zamenjave dežurstev uredijo reševalci sami, vendar morajo o zamenjavi na dan dežurstva obvestiti Center Kranj 112 in načelnika oz. tajnika - pripravnik dežura z enim od reševalcev
POTEK DEŽURSTEV:
Naloge dežurne ekipe so sledeče: - Po posredovanem klicu s Centra 112 oceniti situacijo in izvesti potrebne nadaljnje ukrepe. Nadaljnji ukrepi so : o Sklicati dodatno moštvo (alarmiranje preko pozivnikov-sms soročila - proži Center 112 Kranj, alarmiranje preko SMS poštarja, osebni klic) o Aktivirati dežurno ekipo na Brniku in ji posredovati dodatne podatke in nuditi pomoč, če je potrebno (aktiviranje dežurne ekipe na Brniku – preko/s pomočjo centra 112) o Izvesti intervencijo o Po potrebi opraviti preventivne oglede na terenu o Društveno koristno delo: vzdrževanje avtomobila, skladišča , …. - Dežurstvo se opravlja v celotnem dnevu ( 00:00 do 24:00) - Podatke o dežurni ekipi in odgovorni osebi skupaj s telefonskimi številkami smo že posredovali Centu za obveščanje v Kranju - V času dežurstva se dežurni reševalci zadržujejo v bližini doma ali na predhodno določenem mestu. - O posebnostih, intervencijah, aktivnostih, .. v času dežurstva napisati poročilo in obvestiti načelnika oz. tajnika
Dežurni reševalci razpolagajo s podatki o dosegljivosti ostalih reševalcev ( spisek dopustov, odsotnosti)
V pisarni GRS Tržič na PP Tržič – je pripravljena mapa (z dokumenti/obrazci/navodili), tam naj dežurna ekipa pusti tudi morebitne izpolnjene obrazce (reševalne akcije, druge opravljene aktivnosti v času dežurstva), ker jih bo prevzel tajnik.
|
|
SOCIALNA OMREŽJA Če ti je vsebina všeč, jo objavi na Twitterju in/ali FaceBook-u. |
|
|